15 квітня 2009 р.

Для чого нам блоги?

Блоги, особливо професійні, учительські, порівняно нове явище в середовищі педагогів. Створюючи блоги, учителі, не завжди уявляють, які додаткові можливості відкриваються як для них, так і для інших учасників і читачів їх блогу. Якщо проаналізувати регулярно оновлювані професійні учительські блоги, то учителі використовують їх для:
– рекомендацій для учнів з вивчення тих чи інших тем;
– обговорення з учнями текстів досліджуваних творів;
– перегляду навчальних відеофільмів з лекціями, а то й відео-уроками, шляхом вбудовування їх у свої блоги;
– публікації опитувальників, онлайн-тестів, вбудованих календарів, різноманітних слайд-шоу;
– репортажів про події в класі чи на уроці;
– «післямови» до власних уроків - написаних часто в жанрі рефлексії;
– обміну корисними посиланнями на ресурси Інтернету;
– обміну знаннями в галузі ІКТ (як приклад, обмін навчальними презентаціями, створеними самими учителями);
– обміну гаджетами з різними функціями (наприклад, «стрічка історичних подій», інтерактивна таблиця Менделєєва, онлайн-калькулятор, редактор побудови графіків функцій тощо).
– корисних порад батькам, що цікавляться освітою своїх дітей тощо.
А ось що отримує учитель, ведучи професійний веб-щоденник? Що дає йому такий «Самвидав»? Можливі відповіді на це запитання:
– роблячи записи в блозі, учителі удосконалюють свою письмову мову;
– цікавлячись новинами учительського блог-коммюніті, вони розширюють свій кругозір;
– цитуючи інших учителів-блогерів, учителі переймають кращий досвід своїх колег;
– підтримуючи (читаючи та коментуючи) блоги колег, учителі сприяють створенню професійного мережного учительського співтовариства;
– учителі звикають діяти спільно і звіряти свої дії з нормами професійної спільноти;
– використовуючи нові веб-інструменти, учителі постійно вдосконалюють свої ІКТ-навички.

Немає коментарів:

Дописати коментар